CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

dinsdag 10 maart 2009

Bavetje Broeder

Vergat deze tori aan jullie te vertellen. Het is er ook eentje van Chelook hoor. Ook van het consultatie bureau. Daar had je een broeder die de babies woog en de lengte opnam. Omdat die kerel altijd van die zweefhemden droeg ondanks zijn dikte noemden mijn zus en ik, hem Bavetje Broeder, Deze kill is echt een stuk. Hij leest nooit goed en kijkt nooit goed. Hahahah.
A man tjar ing echt.
Ok gingen we de eerste keer naar consultatie met Choekie, roept hij de naam van de gynecoloog i.p.v Chelook. Baby Olmtak, Baby Olmtak, en ik niet opstaan want ik dacht kan die man niet zien dat hij verkeerd leest. Stond ik uiteindelijk toch op en zei Broeder het is baby Crawford, Olmtak is de gynecoloog. Wat hebben de mensen op de poli toch gelachen.



Deze kerel presteert het om bij de volgende keer weer eens een fout te maken. Dit keer een andere. Roept hij Kindje Crawford, kindje Crawford u mag der uitkleden. Zeg ik heel boos tegen hem : Broeder het is een Hhhhhijijijijij.
Ik was echt pissig, ben echt benieuwd naar de volgende keer op het consultatie bureau. Welke fout zal hij dit keer maken.
Bavetje broeder tja deng yere . Echt een kiek.

0 reacties: