CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

woensdag 25 maart 2009

Babyboy, mmmeeeetttt spoed!!!!

Telesur heeft een reclamespotje , mmmmmmmmeeeeettttt spoed.

Ken je die?

Nou aan de hand daarvan heeft me neefje voor Chelook een liedje gemaakt.

Achter het zelf gemaakte liedje schuilt er natuurlijk een verhaal.

Ik was een keertje niet thuis en me neefje was met zijn moeder met Chelook thuis. Zijn moeder

zou op Chelook letten.

Toen ik uit huis vertrok sliep Chelook .

Maar die dutjes van mijn boykie zijn nooit van lange duur, dus ik wist el dat hij wakker zou

worden voordat ik thuis was.

Maar goed, hij werd veel eerder wakker dan ik had verwacht. Dus mijn zus belde me om direkt

naar huis te komen, maar ze deed het net als in de recalme spot van telesur.

" Mama diirekt aanmelden voor babyboy,...............mmmmmmmmeeetttt spoed!!!

En ik antwoordde : " Babyboy ik kom eraan "

En dus heeft me neefje er een liedje van gemaakt.

Die is te bekijken in de videofilm met de titel Babyboy op deze blog. Ga gauw naar kijken .

0 reacties: