CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

donderdag 12 maart 2009

Chelook cry Baby

Chelook is nu 5 maanden oud.

Hij is echt een bobi jongen.

Nu ik bezig ben met me stages huilt hij tranen met tuiten als ik weg ben.

Hij weigert pertinent de pap te drinken.

Maar hij houd wel van groenten.

En dat hij verschrikkelijk huilt als ik op stage bent, ondervindt ik echt aan den lijve want me

bobies doen me verscvhrikkelijk pijn.

Daarom wanneer ik hem ga afhalen bij de oppas, laat meneertje er geen gras over groeien.

Ik moet hem ter plekke voeden.

Al huilend en vooral grommend meneertje e dring a bobi.

Echt waar boi.

Je moet hem zien.

A gers a boi e val mie aan.

Ai kier mie echt.

En hij bijt me ook.

Ik denk dat hij me straft, voor het feit dat ik er met zijn voeding vandoor ben gegaan.

Arme Choekie. A tja deng yere. Hahahah

0 reacties: